2015. november 30., hétfő

Tűzörvény (2013)


Imádom, ahogyan a különféle lakkok egymással harmonizáló árnyalatai összekeveredve a legkülönösebb formákat, mintákat kirajzolják. 




Ez a manikűr még mindig nagyon kedves a szememnek és a szívemnek, mert PIROS :) Amikor készítetem, még nem tudtam, hogy az ehhez hasonló, nedves lakkokból létrehozott mintákat és a technikát Marble-mintáknak, technikáknak hívják. Mindenesetre ez a technika szenvedélyemmé vált nagyon gyorsan, és ez volt az első Marble-manikűröm.


Alaplakk: Miss Sporty krémes meggypirosa, egyetlen vastag rétegben, melyet nem engedtem megszáradni.
A nedves alapra csöppentettem a köröm tövéhez közel a Vollare napsárgát, elé pedig, a köröm hegyéhez közel a Lovely sárga homokját.
Varrótű hegyével, körkörösen, finoman örvényeket húztam a felületbe, ezek rajzolták ki a sárga íves, szabálytalan spirális mintát.
Húsz perc száradást követően, vékony dekorecsettel apró, vörösesbarna indákat húztam a köröm tövétől befelé, ezzel főleg azt szerettem volna elérni, hogy az örvényminta kevésbé érdekes részeit kicsit feldobjam.
A lakkozást az akkori kedvenc Essence fedőlakkom zárta.


Itt használtam először és utoljára az Essence lakkszárító, csepegtetős szérumját, amelynek "köszönhetően" a makrofelvételeken jól láthatjátok, hogy milyen sűrű buborékokat okozott a felületben. A bubik szabad szemmel is láthatóak voltak, ezt a jelenséget a szérum nélkül nem tapasztaltam.



Felhasznált körömlakkok

Miss Sporty Lasting Colour – meggypiros
Vollaré Da Vinci –  244 gyöngyház napsárga
Lovely Baltic Sand – Nr 2 sárga
Crystal Nails Long Lasting – G13 barnásvörös

Essence Sealing Top Coat


2 megjegyzés:

  1. Húú, ez teljesen magával ragadó manikűr, mozgalmas, imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, ez az egyik kedvencem a blog előtti munkáim közül, szívből örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés