2015. november 30., hétfő

Metamorfózis (2013)


2013. Halloween. Azt a misztikus folyamatot szerettem volna "lakkba önteni", ahogyan egy ember vámpírrá változik. 



Az egyszerű, hétköznapi kristálycukorszínre festett körmök felülete megrepedezik, felhasadozik, és hirtelen vörös karmok törnek elő a mélyből....gyilkos születik. 


Nem, nem rendelkeztem a koncepció alapját nyújtó körömmérettel, és a műkörömépítés gondolatával sem kacérkodtam akkor…még. Megvásároltam az első csomag műanyag körömvég-tipet, ami utamba került a fodrászkellékes boltban, és azzal a szent elhatározással láttam hozzá a műveletnek, hogy kizárólag a fotózás idejére fogom viselni a karmokat és csak fél kézen. Többé-kevésbé így történt.









1. lépés: Az eredeti körmeim végére  formára reszelt műanyagtipeket ragasztottam, és összecsiszoltam az eredeti felülettel, majd políroztam.
2. lépés: A körömlemez középső területére a szélek kihagyásával két rétegben felkentem a nevenincs 100 Ft-os tűzvöröst.
3. lépés: A hasadozó "emberi körmöket" alapvetően az Essence krémfehér (csirizszín) homokjából pingáltam, némi Moyrás aládolgozás után, mert sajnos kissé áttetsző ez a homok.
4. lépés: A hasadásokat tovább építgettem, aranybarack Blink-Blinkkel, illetve az IsaDora arany homokkal.

A fotózáshoz fagyasztóból felengedett nyers csirkeszívet terveztem a karmok közé markolni, de az utolsó pillanatban meggondoltam magam, egyrészről kissé obszcénnek éreztem az elképzelést, másfelől, és ez döntött végül a fekete csipke (bugyi) mellett, betegesen irtózom a nyers hústól.





Történelmi pillanat: megszületik a jellegzetes bandita-féle karvalymozdulat és kéztartás. Nem, nem mondok le róla, imádom ezt a pózt!








 Felhasznált körömlakok

Nevenincs aranyló mélyvörös
Essence Colour&Go – Sparkle Sand Effect: Hey nude!
Moyra – csillámos fehér
Lovely BlinkBlink – Nr11 aranybarack

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése