2015. november 30., hétfő

Antik Ezüst (2013)

  Ennek a díszítésnek története van. 




  Még nem voltam arra képes, hogy meghatározott mintákat tervezzek, fessek a körmeimre, de vásároltam pár izgalmas körömlakkot és mindenképp szerettem volna egyszerre felkenni őket. Kitaláltam hát, hogy csipkeszerűen, szigetekként fogom felhordani őket, egy kellemes, majdnem áttetsző alapra, pöttyözéses módszerrel. Nem volt korszakalkotó ötlet, de annál lelkesebben láttam hozzá. A fejemben egy antik ezüstcsipke terítőt láttam, semmi mást, és ebben a szellemben rajzoltam egy vázlatot. Először a lábkörmeimet festettem ki, és menet közben beleszerettem ebbe a mintába. 




Mire a kezeimhez értem, a motívum kiteljesedett és olyanná vált, amilyet eredetileg szerettem volna.






Alaplakk: Moyra Galambszürkéje, irizáló csoda-3 rétegben
A mintákhoz vékony ecsettel először a fehér lakk foltjait vittem fel, majd az alakzatok tetejére az Anny ezüstszürke homoklakkja került.
Az Anny foltok tetejére ismét a fehér úgy, hogy körkörösen látszódjon az alatta lévő réteg.
Utolsó mozzanatként a minták csúcsára az Anny-t ecseteltem. Nem használtam fedőlakkot.






Felhasznált körömlakkok:

Moyra - 62 1F2 galambszürke csillámos
ANNY Desert Glam -   680 anti ezüst homok
Miss Sporty Et Voilá - Francia Fehér végfestő lakk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése