2015. november 30., hétfő

Mákoslábas! (2013)

Első 3D-s körömdíszítési kísérletem! 




 Tulajdonképpen az történt, hogy kedvet kaptam a kaviárgyöngyös díszítésre, és akkor, abban a szempillantásban ki akartam próbálni, vajon hogy működik a technika. Körömdíszítő gyöngyöcskék helyett azonban azt találtam ki, hogy a konyhaszekrényben elfekvőben lévő darálatlan mákot egy részét márpedig én bele fogom építeni a díszítménybe.
  Az ötletet tett követte, és szűk félóra múltán készen is állt a „mákoslábasom”.





Az alaplakk felkenése után (Lovely halványsárga) vörösesbarna félköröket nyomdáztam a felületre, majd halványsárgával , ezüstös barackkal és meggyszínnel pöttyöztem.
A mákszemeket az Essence fixáló lakkjába nyomkodtam bele, majd végezetül ebből még egy réteget vittem fel rögzítés céljából.
 A végeredmény egy esztétikus formában megjelenített mákosgubás-hányást idéz, kacagtatóan realisztikus, és már akkor tudtam, hogy nem ez lesz életem főműve!













Felhasznált körömlakkok:

Alaplakk:        Lovely Gloss Like Gel – Nr 414 (halványsárga)
Félkörök:       Crystal Nails Long Lasting – G13                                                              (vörösesbarna)
Pöttyök:          Moyra – No. 98 (glitteres barack)
                      Avon Nailwear Pro+ - Cherry Jubilee

Fedőlakk:        Essence Sealing Top Coat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése