2015. november 30., hétfő

French Panther (2013)


Egy olyan meleg, csillogó, ünnepélyes, de mégis franciásan könnyed párducmintát szerettem volna készíteni, ami az ünnepek közeledtével is megállja a helyét….2013. karácsonya előtt.




Alaplakk: Lovely Classic áttetsző csillámos lakk.
A körömhegy egyik oldalától a másikig fokozatosan hosszabbodó sávokban vittem fel két különböző telt, arany árnyalatot: aranybarackot és aranymetált.
Ezután a teljes felületet Jollie France apró aranycsillámos fedőlakkjával átkentem.
A párducminta foltjait három lakkból készítettem, apró, egymásba fonódó félkörökből: vörösesbarna, rozsdabarna, zöldes duokróm.
A minta szabálytalan ívét nagypelyhes aranycsillámlakkal zártam le.
A lakkozást az Essence fedőlakkjával fejeztem be, két rétegben.



Azt kell mondjam, hogy ezt a manikűrt a természetes fények keltik életre igazán, sajnos, egyetlen vakus fotó sem tudta visszaadni az ezernyi apró csillám szépségét :(


Felhasznált körömlakkok

Lovely Classic – Nr163 áttetsző mikrocsillámos
Lovely BlinkBlink – Nr11 aranybarack
Avon Nailwear Pro+ - golden vision
Jollie France – áttetsző aranycsillámos topper
Crystal Nails Long Lasting – G13 vörösesbarna
Moyra – rozsdabarna csillámos
Miss Sporty Metal Flip – 010 zöldes arany duokróm
Essence Colour&Go – 121 Gold Fever

Essence Sealing Top Coat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése