2015. november 30., hétfő

Habos-Babos Francia (2013)


Első francia manikűr lakkozásom. 




Azelőtt még soha nem viseltem, készítettem hasonlót. Egy kicsit idegen nekem ez a visszafogott, diszkrét stílus, ezért készítés közben arra próbáltam törekedni, hogy legyen benne PÁR CSEPP IZGALOM, de ugyanakkor megőrizzem a manikűr alapvető stílusát.
Alaplakk: Az Oriflame, három rétegben, sajnos! Mai napig azt gondolom, hogy Ő volt a Világegyetem legszerencsétlenebb krémes rózsaszín körömlakkja, de azon a napon mégsem volt más a készletemben, amivel össze lehetett volna hozni ezt a manikűrt


.
Pöttyök: Házilag barkácsolt kétméretű pontozóval készült a Miss Sporty Körömhegyfestő lakkjával, illetve a rózsaszínből is pöttyöztem, mert nem bírtam magammal

Fedőlakk: Az Essence lakkja, amelyet ezek után bármilyen minta fixálására bátran használtam, a nyomdaminták kivételével, mivel akkor még egyetlen nyomdalemezem sem volt! 





Felhasznált körömlakkok

Oriflame Neo Chic – rózsaszín
Miss Sporty Et Voilá – körömhegyfestő fehér
Essence Sealing Top Coat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése