2015. november 27., péntek

Tavaszi Lábkörmök (2013)



A szívem csücske ez a két fotó, amelyen a legelső nyilvános körömdíszítésem látható. A munka 2013 májusában készült. Akkoriban emlékeim szerint még jóval tíz alatt volt a birtokomban lévő körömlakkjaim száma! 

 














Alaplakként jobb híján a Moyra gyorsszáradású, áttetsző, glitteres lakkját használtam, de egy aranyszínű alaplakkal látványosabb eredmény érhető el. Sajnos, a Moyra csillámló rétege alig látszik a repedésekben.
A teljes száradást követően vittem fel egyetlen rétegben az Avon mozaikhatású lakkját, hosszanti ecsetvonásokkal

Befejezésül az Oriflame gyorsszáradású, kristályos fedőlakkját használtam.

Nagyon büszke voltam az első munkámra, és szentül meg voltam győződve arról, hogy ennél jobbat nem fogok tudni alkotni, ráadásul ez az Avon repedezős volt az első lakkom, amelynek szokatlan effektjével elkezdtem kikacsintgatni a komfortzónámból.

Felhasznált Körömlakkok

                Alaplakk:   Moyra No. 4
                Minta:       Avon Mozaik Hatású Fedőlakk-red lava
                Fedőlakk:  Oriflame Kristályos Körömlakkvédő



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése