2015. november 27., péntek

Hevesi Ropogós! (2013)







Nincs is finomabb nyáron egy jól behűtött, ropogós görögdinnyénél! Szinte fülemben hallom a lágy roppanását, ahogyan a kés beleszalad, vagy amikor reccsenve kettéhasad.

Nagyon szerettem volna ezt a gyümölcsöt minél realisztikusabban körömre vinni, és bár a végeredménnyel akkor maximálisan elégedett voltam, kaptam érte hideget-meleget egyaránt! J Nem mindenkinek jött be a dinnyehéj sötétzöld-halvány-sárgászöld színátmenete a körömtőben.

 A dinnye húsának plasztikusságát a rubinvörös réteg fölé vitt Avon piros mozaik lakkal értem el. A szemcsés ragyogás az apró csíkokban fölvitt Baltic Sand sárga és piros árnyalatának köszönhető.
A bőrt kényszerűségből alapoztam, hogy enyhítsem a szandál mintás barnulást.
Az akkoriban frissen zsákmányolt Alverde Arc-és Testpúderemet pedig ki nem hagytam volna a világ minden kincséért sem! J




Felhasznált Körömlakkok

L. A. Colors                               NP370 Ruby Slippers
Avon Mozaik Hatású Fedőlakk     red lava
Lovely Blatic Sand                     Nr1 és Nr2
Avon Nailwear Pro+                   Midnight Green
Lovely Classic                          Nr162
Oriflame Kristályos Körömlakkvédő              

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése