2015. november 30., hétfő

Holografikus Pókháló Homokpókkal (2013)


Amint megpillantottam a csodálatos Oriflame Palladium lakkjaimat, tudtam, hogy szerelem lesz ez a különleges, holografikus hatás, éppúgy, mint a homoklakkok iránt érzett szenvedély. 

















Egészen addig a napig nem érdekeltek a holografikus körömlakkok, mert még nem láttam élőben, milyen lenyűgöző térbeli hatást tud nyújtani ez a finis. Természetesen az első tapasztalat mindent megváltoztatott!


Az inspirációt nyújtó pókhálót, a benne csücsülő  ékszerszépségű pókocskával a FB-on fedeztem fel, és azonnal éreztem, hogy a minta szinte kéri ezt a finom, holografikus hatást. 


Alaplakk: Oriflame palladium bordó, két rétegben
Pókháló: Oriflame Palladium ezüstfehér, macskabajusszal vonalazva :) (igen, ecsetként olykor használok ilyen alternatív eszközt)
A pók testét az Aden sárga lakkból pöttyöztem, lábait hímzőtű hegyével készítettem, erre a rétegre került fel a Lovely sárga és piros Baltic Sand dekorecsettel.
A pókháló vonalaiba harmatcseppeket szerettem volna pöttyözni, sajnos ez nem lett túl meggyőző, legközelebb apró, átlátszó kaviárgyöngyöket használok majd.
A pókmintás köröm befejezéseként nem használtam fedőlakkot.

 
Felhasznált körömlakkok

Oriflame Power Shine Palladium – ezüst, bordó holografikus
Aden (tulipánkupakos) – 90 krémfinisű citromsárga
Lovely Baltic Sand – Nr 2 sárga, Nr 1 piros 

Essence Sealing Top Coat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése