2015. november 29., vasárnap

Springsteen Pillangója (2013)


Azon az emlékezetes napon a Farkasalma Pillangó mintázata ihletett meg.






Amikor elképzeltem, terveztem, gyakoroltam a mintát, úgy tűnt, hogy sohasem fog sikerülni esztétikusan ábrázolni azt, amit a természet olyan csodálatosan megrajzolt. Hogy ez a pedikűr végül mégis megszületett, az egy nagyon kedves Krémmániás barátnőmnek, Springsteen33-nak  köszönhető, aki még a kezdeti botladozó ecsetvonások láttán is sziklaszilárdan hitt abban, hogy tehetséges vagyok, és képes leszek a feladatra. Így ezt a munkát neki ajánlottam szeretettel.


(A fotókon látható pillangó egy gyűjteményből kölcsönzött régi preparátum. Mára ez a faj védett, befogása és preparálása nem engedélyezett) 
 Az elkészítés menete: Alaplakként a Moyra Matt Hatású fedőlakkját használtam. Ezután ecsettel megfestettem a szárnyak sárga alapszínét két rétegben, majd a száradást követően vékony ecsettel meghúztam az erezet hajszálvékonynak szánt vonalait. A piros foltok: Avon Mozaik lakk. Kék foltok: Lovely Baltic Sand. A lakkozást az Oriflame kristályos lakkvédőjével zártam, amelybe szivaccsal némi Essence aranyló pigmentet pamacsoltam.


Felhasznált Termékek

Alaplakk:                                 Moyra Matte Effect No. 406
Szárnyak alapszíne:                Rimmel 60 Seconds: 450 sunny days
Szárnyak erezete:                    Essence Nail Art Dekorlakk: 09 mystenous black
Foltok:                                     Avon Mozaik: red lava
                                               Lovely Baltic Sand: Nr3
Fedőlakk:                                Oriflame Kristályos Körömlakkvédő
Pigment:                                 Essence pigments: 09 be my brightsmaid

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése