2015. november 30., hétfő

Brokátselyem Köntösben (2013)


  Ezzel a lakkozással a brokátselyem pompás fényét, textúráját szántam a körmökön életre kelteni. Ez a textília személyes kedvencem, fejedelmi és ünnepélyes, ezenkívül tényleges háromdimenziós felülettel rendelkezik, így kihívást jelentett számomra megjeleníteni.



forrás
  A díszítés és a felhasznált alaplakk színét tekintve ez a munka mérföldkő volt számomra, hiszen ezt megelőzőleg egyetlen lila lakkot sem birtokoltam, és magamtól nem tudom, mikor választottam volna ezt a színt. Azonban egy kedves ismerősöm a Krémmániáról, Nessy úgy gondolta, ideje már néhány lila manikűr elkészítésének. Az alap mesés gömbölyűszilvaszín lakkját tőle kaptam ajándékba.



Alaplakk: Yves Rocher mini körömlakk lilája két rétegben
A mintákat a Miss Sporty Metal Flipjének rózsabogárpáncél színű lakkjával készítettem, hajszálvékony ecsettel.
A teljes száradást követően az Anny ezüst homoklakkjával vékony, szabálytalan indákat kanyarintottam a felületre.






Felhasznált körömlakkok:
Yves Rocher Mini – 41 Parme
Miss Sporty Metal Flip – 040 zöldeslila duokróm
ANNY Desert Glam – 680 antik ezüst

2 megjegyzés: