2015. november 30., hétfő

Kisérlet Opálköves Ékszerre (2013)

  
Egy szép őszi délutánon, 2013-ban a fejembe vettem, hogy opálkövet fogok festeni körömlakkokból, körömre, aranyfoglalatban. 





Számtalan félresikerült kisérlet és hajtépés után ez volt az első, amelyet nem mostam le, mert bár nem értem el a kívánt eredményt, esztétikai szempontból egészen rendben lévőnek hiszem ezt a pedikűrt, így megosztottam a Krémmánián, a sminkfotóim között. A lányok nagyon elnézőek voltak, éreztem, hogy még azok is, akiknek a minta nem tetszett,  biztatva és szeretettel méltatták a munkát, és az aprócska lábujjgyűrűt, ami tulajdonképpen egy normál, kézujjak ékesítésére szolgáló gyűrű volt, de már évekkel ezelőtt nyugdíjba vonult nálam. Most azonban kapóra jött, és elhelyeztem a lábujjamon!




Alaplakk: 4 kék körömlakk, összekeverve. A pedikűr további lépéseinek nagy része a múlt jótékony homályába vész, de annyi bizonyos, hogy a „kő” testét alkotó Lovely kék homoklakk házilag barkácsolt pontozóval került az alaplakk felületére, és csigalassú száradású további csillámos rétegekkel hizlaltam testesebbre a művet. Az arany "foglalat" csipkemintája az Avon Pro+ arany lakkal készült, úgyszintén pöttyözve.
A felületet A Lovely Blink Blink csillámlakkja zárta.







Felhasznált körömlakkok

Essence Colour3 – 01 Midnight Date (sötétkék)
Avon Nailwear Pro+ - cosmic blue, golden vision
Lovely Baltic Sand – Nr3
Lovely BlinkBlink – Nr6

Essence Sealing Top Coat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése