2015. november 30., hétfő

Palladium a Porondon! (2013)


Íme az első, publikus csigavonalas manikűröm :) 



Ezek bizony még csak gyakorlócsigák voltak, elnézést az egyenetlenségekért, így utólag is.
Nagy kedvenceim voltak ezek az oris holografikus lakkok. Szép, egyenletes felületet adtak, erőteljesen pigmentáltak, dekorcélokra is alkalmasnak bizonyultak.




Ezzel a manikűrrel szerettem volna bemutatni a finom, holografikus színhatást és azt, hogy meglepően harmonizáltak egymással a széria árnyalatai.



Alapként a bordót kentem fel, EGY rétegben. Rövid száradás után, saját kezűleg borotvált tusecsettel húztam a mintákat az ezüstszürkéből. Azok az ecsetek! :D :D Egy bejegyzést simán megérne a bemutatásuk, szerintem rájuk még vissza fogok térni pár fotó erejéig.










A lakkozást az akkori kedvenc fedőlakkommal zártam. És tényleg! Milyen fantasztikus kis fedőlakk volt az! Nem bubizott, vaskos, gélhatású felülete páncélként óvta a lakkozott körmeimet….lehet, hogy újra használnom kéne? Méltatlanul mellőzöm, annyi szent.

Felhasznált körömlakkok
Oriflame Power Shine Palladium – ezüst, bordó

Essence Sealing Top Coat


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése