2015. november 30., hétfő

Opálkő Aranyfoglalatban (2013)


Sok gyakorlás és kudarc után, egy este, körmönként 15 perc alatt készítettem el ezt a díszítést. 




Nem hagyott nyugodni ez a minta, és az előzetesen készített pedikűrre egyre kevésbé tudtam ráfogni, hogy megfestettem a hőn áhított opálköves ékszert. Az eredeti elképzelésem ugyanis az volt, hogy realisztikus, háromdimenziós körömékszert festek, kizárólag körömlakkok felhasználásával, és amikor végre megszületett ez a manikűr, ugrálni tudtam volna örömömben. 




Erre a munkára a mai napig nagyon büszke vagyok. Mindaz, ami egyedivé, szerethetővé teszi a körömdíszítéseimet, ebben a manikűrben gyökerezik. A minta nonfiguratív, banditásan aprólékos, az összhatás pedig fényűző. A végeredményt azonban mindössze pár órán át tudtam viselni, tekintettel a munkahelyi szabályzatra.






Alaplakk: Oriflame Giordani Gold
Minta: A csontszáraz alaplakkra egyetlen kövér Essence homoklakkcsöppet ejtettem, amelyből pár másodperc múlva tollbetét hegyével ívesen szálakat húzgáltam ki a köröm szabad területére.
Az indák közepéig gyöngyházfehér lakkot vittem fel finoman, vékony tűvel, a végekre aranymetál került
A "drágakő" teste Avon lakkokból készült. Egyetlen sötétkék csöppet ejtettem a minta középpontjába, amelyre pár perc után az Avon Opál fedőlakkból ecseteltem bőven, apró ecsettel.
A kő foglalata aranyszínű metál lakkal pöttyözve.



Felhasznált körömlakkok

Oriflame Giordani Gold – Misty White
Essence Colour&Go – Sparkle Sand Effect sötétszürke
                                         165 here's my number
Avon Nailwear Pro+ - cosmic blue, Star, golden vision
Avon Opál Fedőlakk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése