2015. november 30., hétfő

Akvárium (2013)


Első színátmenetes körmeim, és az első mintázás, amelynek során egy élőlényt próbáltam életre kelteni vékony ecset segítségével, körömlakkokból. 




Napokig vajúdtam ezen a manikűrön. Az inspirációt az akvarisztika-hobbim nyújtotta, amiben akkor még nagyon újonc voltam, de annál lelkesebb. Már kezdőként is lenyűgözött a Vitorláshalak szépsége, eleganciája, méltósága és sok cetlin való gyakorlást követően sikerült az én néhai Ubulkámat a hüvelykujjkörmömre megfesteni. 


Ubulminta fedőlakk nélkül

Ubul sajnos nem volt hosszú életű, de apró vigaszt nyújt számomra, hogy itt a blogon, a munkáim között vidáman úszkálhat, az idők végezetéig. A középső ujjamat három Sherpalazac díszíti, míg a többi körmön az akvárium egyik növénye hullámzik.








Az alapszínt két Moyra Glamour-ból, és a csillámos fehér Aden-ből készítettem, ecsettel, kék-zöld színátmenetesre, két rétegben. Az összes többi lakk a motívumokon kapott helyet.

A lakkozást az akkori kedvenc Essence fedőlakkommal zártam.


Felhasznált körömlakkok

Moyra Glamour Shades Effect – 807 (kék), 801 (fűzöld)
Moyra – barnásvörös, No. 91 (ezüst)
Avon Nailwear Pro+ - midnight green, golden vision
Lovely Baltic Sand – Nr4 (barna), Nr1 (narancspiros), Nr2 (sárga)
Essence Nail Art dekorlakk – ezüstös fekete
Aden (tulipánkupakos) – 36 (csillámos fehér)
Essence Sealing Top Coat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése