2015. november 27., péntek

Angyalkönnyek... (2013)








Ez a díszítés a homokfinisű lakkok iránt szövődött szerelmem egyik kifejezési formája 
Jól emlékszem, hogy a pedikűr elkészítését egy órával egy óriási kudarcélmény előzte meg! Képtelen voltam megfesteni ugyanis egy pillangószárnyat a lábkörmeimre szabad kézzel, és elkeseredve mostam le a félkész munkát.

Körömdíszítési kudarcaimat mindig nagyon nehezen élem meg. Ha valami nem sikerül, vagy nem úgy sikerül, ahogy megálmodtam, akkor azonnal muszáj vagyok kompenzálni a kudarcélményt valami könnyű és szép munkával. Ilyen volt ez a biztonságos kis homoklakkpöttyözés, mely ráadásul életem első saját keverésű körömlakkjának felületén történt gombostűfej segítségével! 







Azt hiszem, akkor láttam először a Lovely Baltic Sand türkiz-ezüst szemcséit ekkora nagyításban. Mit is mondhatnék, szerelem szövődött, mely azóta sem múlik a sand finis irányában.






Az elkészült pedikűrt imádtam, istennőnek éreztem magam, valahányszor rápillantottam, és a fotók is nagyon jól sikerültek. Az én gacsos, tacskószerű bokámat még sohasem sikerült a való életben ilyen kecsesen pózoltatni! 







Felhasznált körömlakkok

Alaplakk:   Franken - „Sellővér”
Pöttyök:    Lovely Baltic Sand - Nr 3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése