2016. március 26., szombat

Négylevelű Lóhere Születik! :)


Múlt héten újra Szilvinél vendégeskedtem a SzóFogadóban, és a NYEREMÉNY fogalmát iparkodtam megfejteni.


A manikűrhöz kacifántos út vezetett, telve izgalommal, és már nagyon vártam, hogy mesélhessek róla.




Kiindulópontom az volt, amikor fejben párhuzamot vontam a SZERENCSE és a NYEREMÉNY fogalma között, és elkezdtem szerencseszimbólumok között csemegézni. A négylevelű lóhere automatikusan „adta magát”, és bevallom, első körben rozsdás lópatkókat akartam festeni, a szegek helyén pár szál négylevelű lóherével, de annyira ostobán nézett ki a látvány a körmeimen, hogy elvetettem az ötletet, így maradt a négylevelű lóhere, és nem jutottam tovább.
forrás


Legalább két napig csak vekengtem az ügyön, van ez így nálam, ott kattog a motívum az agyam mélyén, de nem tudok vele mit kezdeni. Ilyenkor szoktam az inspirációs vásárlás mentőövét bedobni, melynek során végigjárom a kedvenc körmös üzleteimet, drogériáimat, nézelődöm, ötletelek – most sem tettem másként és egy boltocskában hirtelen szembejött velem ez az AVON parfümös üvegcse.
forrás: AVON




A vizuális élmény egy szempillantás alatt eldöntötte a mani alapszínét, az aranyló, pelyhes glitteres csillogást, amely gazdag, féktelen, hedonista érzetet kelt. Megpróbáltam szabad kézzel megfesteni az üvegcse térbeli rombuszhálóját, de mivel elsőre nem jött össze, gyorsan tovaszállt az ihletett pillanat és jégre tettem a manikűrrel kapcsolatos terveket, inkább nekiláttam a blogos számítógépes mappámban a Moyra Lacelove nyomdalemezzel kapcsolatos bejegyzésem utolsó simításainak, mert amikor kudarcélmény ér a körömdíszítésben, kell a lelkemnek valami átmeneti siker, hogy újra legyen kedvem körömlakk után nyúlni.


forrás

A nyomdás poszt fotóinak tisztázása közben világosodtam meg, amikor ezt a nyomdázott motívumot vágtam, és a minta egyre ismerősebbnek tűnt…valahonnan. Villámgyorsan átléptem az inspirációs mappába, a megvalósításra várakozó képgyűjteményembe, és a manikűr megszületett egy régóta őrizgetett fotó alapján, lóherével, a kiszáradt arany tómeder mélyén.





Alapként a saját keverésű „Aranyláz” néven futó lakkomat kentem két rétegben, amelyet matt fedőlakkal fedtem, majd felcsapkodtam  a villámgyors nyomdamintát a Moyra Lacelove lemezről étcsokibarna KIKO-m közreműködése mellett. A térhatást ezt követően akvarell festékkel hoztam létre, a lóheréket pedig három különböző zöld körömlakkból, vékony ecsettel festettem.
A manikűrt gél hatású fedőlakkal fedtem, és elégedetten dőltem hátra, nyertesnek érezvén magamat.













Felhasznált körömlakkok

Frankenem – Aranyláz
Rival De Loop Young Matt Top Coat

KIKO – 374 Étcsokoládébarna
Avon Nailwear Pro+ - Midnight Green
CR Cairuo – 21 Green Tea krémes világoszöld
L’Oreal Color Riche – 307 Lemon Shiver irizáló világoszöld
China Glaze Everglaze Active Top Coat


Egyebek

Moyra Stamping Plate 15 – LACELOVE
Crystal Nails Akvarell Krémfesték – fehér, sötétszürke, arany

11 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes, különleges mani. :)

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus, annyira tetszik az alap, teljesen odavagyok érte, sosem gondoltam volna, hogy nyomda is van benne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig teljesen biztos voltam benne, hogy azonnal megsejtetted benne a nyomdát! :D
      Örülök, hogy ennyire tetszik! :)

      Törlés
  3. Én sejtettem, hogy nyomda is van benn, de a térhatást nagyon szuper módon oldottad meg. Engem ez a része fogott meg leginkább a manikűrödben, biztosan ki fogok próbálni hasonlót :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szakavatott szem! :)
      Nekem ez a technika talán még a matricaként készített, párnán színezett nyomdamintánál is szimpatikusabb, mert a vízfesték terülésének a minta határvonalai gátat szabnak, ugyanakkor szépen lehet árnyékolni. Virágmotívumoknál is érdemes bevetni!
      Matt lakk kell a nyomda alá, annyi a trükkje, mert a vízfesték matt felületen működik jól.

      Törlés
  4. Meseszép manikűr lett,a térhatás pedig valami elképesztő. Nagyon szép az az arany lakk is,a lóhere pedig lélegzetelállítóan élethű lett. Tetszik,tényleg süt róla a nyertesek magabiztossága. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lóhere levélkéi nekem is nagyon tetszettek, egyszerűek, egy-egy ecsetvonás kívülről befelé, miután az ecsetet először a sötét, majd a világos lakkpöttybe mártom...olyasmi, mint az egymozdulat-technika.
      Köszönöm a kedves szavakat :)

      Törlés
  5. Nagyon szép lett! Az alap igazi aranyláz, a térhatáson csak ámulok és a lóhere levélkéi is szuper jól sikerültek. Nem is tudom, melyik tetszik jobban, talán így együtt az egész. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, ez nagyon jólesik! :)

      Törlés
    2. Csodaszép lett az egész manikűr! :)
      Nagyon tetszik, ahogy a nyomdamintát kiegészítetted térhatásúvá - sajnos ez az, amihez nekem már nincs se türelmem, se kézügyességem, pedig így lett igazán egyedi és kidolgozottt ez a manikűr!

      Törlés
    3. Köszönöm szépen :)
      Igen, a nyomda ebben az esetben óriási segítség volt számomra, nem kellett szabad kézzel bíbelődni a határvonalak között lavírozva, hiszen azok már biztosan ültek és vezették az ecsetet és a vízfestéket.

      Fogom még használni ezt a trükköt, biztos vagyok benne! :)

      Törlés