2015. december 1., kedd

Kőbe Zárt Idő (2014)


Véletlenül vettem észre, hogy a Misslyn bézs selyemlakkja tökéletesen alkalmas a No Water Marble Technika keretein belül az erősen körvonalazott minták készítésére. Vörös márványt terveztem hát, selymes fényű megkövesedett csigaházakkal.





Alapként az Essence Örök emlékű Vampire's Love kollekciójának egyik árnyalatát használtam egyetlen rétegben, amelybe pici pöttyökben Misslyn bézs selymet, Avon aranymetált és Avon "Cosmic" vöröspelyhes lakkot ecseteltem. A nedves lakkréteget vékony ecsettel kissé összemixeltem, majd jó gyorsan a Misslyn selyemből a lakk saját ecsetével három nagyobbacska csöppet tettem a lakkozás még nedves felületére. Tűvékony ecset hegyével oldalról belenyúltam a kerekded csöppekbe, és befelé apró csigavonalakat mintáztam, valamint egy fésűkagyló töredéket.


Még néhány maszatkát helyeztem el ötletszerűen, végül átlátszó zselés fedőlakkal zártam a manikűrt.
Munka közben Radnóti Miklós Tétova Óda című versének első sorai kattogtak az elmémben, és nyújtottak értékes inspirációt

"Mióta készülök, hogy elmondjam neked
szerelmem rejtett csillagrendszerét;
egy képben csak talán, s csupán a lényeget.
De nyüzsgő s áradó vagy bennem, mint a lét,
és néha meg olyan, oly biztos és örök,
mint kőben a megkövesült csigaház."







Felhasznált körömlakkok

Essence Vampire’s Love – I gold old buffy
Avon Nailwear Pro+ - golden vision
Avon Nailwear Pro+ Cosmic – Fliery Sky (vörös pelyhes)
Misslyn Silk Touch – 05 bézs zselyemlakk

Catrice Gel-Like Fedőlakk


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése