2016. július 9., szombat

Jégbehűtött Gyümölcsök - RdeL Young Nail Fruits


Mikor viseljünk gyümölcsöket a körmeinken, ha nem nyáron? Gondoltam, megkínálom az én szeretett Zöldalmámat néhány szelet jégkásába dobott dinnyével, citrommal és piros almával a móka kedvéért, és jó ötletnek bizonyult.


Normál körömlakkozást a legritkább esetben díszítek gumigyümölcsökkel, vagy nagyobb darabkákból álló díszítőelemekkel, mert véleményem szerint ezek a díszek inkább épített műkörmök anyagába ágyazva mutatnak jól, a normál lakkozás felületéből indokolatlanul kiálló durva szélek számomra elfogadhatatlanok, a befejezetlenség, elnagyoltság érzetét keltik.


Természetesen normál lakkozás esetében is megvalósíthatjuk, hogy sík felület ALÁ rejtjük ezeket a díszeket, amennyiben rendelkezünk dús, géles hatású, masszív fedőlakkal, és van türelmünk trükközni, és kivárni a több réteg körömlakk száradását.
Szerencsére rendelkezem olyan fedőlakkal (Essence Sealing Top Coat), amely képes tökéletesen fedni, stabilizálni ezeket a díszeket, ráadásul olcsón beszerezhető alternatíva erre a célra, nagyon remélem, hogy kapható még az Essence kínálatában.


A manikűrben felhasznált gumigyümölcsöket tavaly tavasszal vásároltam a Rossmannban, a RdeL Young állványon bukkantam rá és kihagyhatatlannak éreztem.




















Nevetséges áron egy egész tégelynyi változatos formájú, aprócska, élénk színű gyümölcsöt kaptam, ráadásul legnagyobb örömömre a gyümölcsök többsége hártyavékonyra szeletelt, ami külön előny, hiszen így pontosabban illeszthetők, illetve az ívesebb körömlemezre is szépen rásimíthatók.

Első lépésben felkentem a saját keverésű Zöldalma néven futó lakkomat két rétegben, majd a Lovely Snow Dust szikrázó, fehér homoklakkjával, külön ecsettel, apró pöttyökben megágyaztam a gyümölcsszeleteknek. A még képlékeny homoklakkba narancsfa pálca segítségével belenyomkodtam a gyümölcsszeleteket, majd további homoklakkpöttyökkel kitöltöttem a közöttük lévő réseket.


A teljes száradást követően két bőséges rétegben fedtem a díszítést, a már említett Essence Sealing Top Coat-al oly módon, hogy tenyeremet fölfelé fordítottam a száradási idő alatt, így elkerültem, hogy a fedőlakk a gyümölcsökről az oldalsó bőrredők irányába kifusson.








A látvány meggyőző, akárha műgyantába öntöttem volna ezeket a díszeket, és a száradás során keletkezett apró buborékok kifejezetten jót tettek az összképnek, mert bizonyos szögből, közelről azt a benyomást keltik, mintha jéghideg, gyöngyöző szódavízben, vagy jégkásában kavargó gyümölcsszeleteket nézegetnék.


















Felhasznált körömlakkok

Frankenem – Zöldalma
Lovely Snow Dust – Nr 2
Essence Sealing Top Coat

Egyebek

RdeL Young Nail Fruits

17 megjegyzés:

  1. Nagyon kreatív,csodálatos effekt,szinte már magam előtt látom a gyümidarabkákat egy pohárnyi jeges vízben. *-* Nekem is vannak ilyen gumidíszeim,elvileg a becses neve FIMO,de én sem így hívom. :D Én pont ezért,amit leírtál(nagyon kiáll a körömből,ezzel egy kicsit irritálja a szépérzékem)nem nagyon használom...De ez a módszer. Szuper. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Lovely fehér homoklakkja az, ami lelket vitt ebbe a manikűrbe, neki köszönhető, hogy nem pusztán pár körömre tapasztott gumidarab az egész.
      A fedőlakk pedig csodás, kár, hogy picit lassú száradású.

      Köszi szépen, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik, annyira jó ötlet!! (-: Ez nekem is megvan, és igen, én is azért hanyagolom, mert nem szeretem, ha olyan nagyon kiáll a köröm felületéből ez a dísz. Lehetségesnek tartom, hogy lopom az ötletet, és ki fogom próbálni! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fehér, zöld, sárga homoklakkba ágyazva kevésbé feltűnőek az egyenetlenségek, és kell, nagyon kell hozzá a sűrű, géles fedőlakk. Amiről még el tudom képzelni, hogy működik, az a China Glaze Everglaze, két rétegben.

      Lopjad bátran, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  3. uhh szuper lett, nagyon jó ez az alapszín. :)

    VálaszTörlés
  4. Annyira jól mutat :) Egészen felderültem a látványtól :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdék ezek a színek szerintem is, ezek a gumigyümölcsök egészen kivételesen jó minőségűek, örülök, hogy tetszik a mani, köszönöm szépen :)

      Törlés
  5. Fincsiiii!
    és nagyon tetszik így a körömformád-hosszod. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy, köszönöm szépen! :)
      Én is ilyennek szeretem őket a leginkább viselni, sajnos, nem mindig jön össze az ideális forma és hossz.

      Törlés
  6. Bámulatos! Elkezdtem visszaolvasni az inaktivitásom alatt keletkezett bejegyzéseket éscsak tátom a szám... de meginnék most egy finom limonádét.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát bizony, zajlik az élet! :D
      Hiányoztak ám a szép manikűrjeid, de biztos voltam benne, hogy előbb-utóbb elkap a gépszíj újra! :)
      Örülök, hogy tetszett a látvány, köszönöm szépen :)

      Törlés
  7. Bámulatos! Elkezdtem visszaolvasni az inaktivitásom alatt keletkezett bejegyzéseket éscsak tátom a szám... de meginnék most egy finom limonádét.....

    VálaszTörlés
  8. Hát ez szuper! Nekem is vannak ilyen Fimo díszeim, de nem használtam még sosem őket, engem is zavar, ha kiáll a köröm felületéből. Timinél láttam még egy nagyon klassz manit velük, az is tetszett, de a te verziód is fantasztikus!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Normál körömlakkozást tényleg nehéz ízlésesen díszíteni velük, valahogy agyoncsapja az összhatást a felületből kiágaskodó műanyagdarab.
      Láttam Timinél én is régebben azt a gyümis manit, nekem is nagyon tetszett! :)

      Köszönöm a kedves szavakat :)

      Törlés