2016. május 1., vasárnap

Szuperhősök - Flash


Plizike Szuperhősök kihívásának utolsó előtti állomásához érkeztem. Ez alkalommal hősöm Flash volt, akiről bevallom, nem volt túl sok fogalmam, mindössze annyit tudtam róla, hogy paradicsompiros dresszben feszít, és rémlett, hogy a fején két oldalt, ahol a füleit kéne hordani, van valami fura villámjel kör alakú mezőben. 







Sejtettem, hogy Flash legfontosabb erénye a gyorsaság. Villámgyorsan mozog, gondolkodik és reagál a világ eseményeire, de valójában az egyetlen, ami megmozgatta a fantáziámat vele kapcsolatban, az a vörös színvilág.

Ez a fotó volt a manikűröm inspirációja. Régóta szerettem volna villámokkal átszelt körmöket festeni, de mindig kék vagy zöld alapra terveztem megfesteni a sárga villámokat, és ettől az elképzeléstől Flash esetében bizony le kellett mondanom. Kicsit izgultam a munka során, tartottam tőle, hogy az összkép nem lesz elég kontrasztos, de végül elégedetten álltam fel az asztaltól, és később nehezemre esett lemosni, mert addigra bizony szépen elhelyezkedett a látvány a szívem csücskében.

Alapként mindenesetre csakazértis a kedvenc mohazöld AVON lakkomat kentem, majd száradást követően a körmök kaptak egy-egy széles sávot a saját keverésű piros Brigittámból, ezt követően a felületet alufólia galacsinnal alaposan felszántottam.




Napsárga gyöngyházlakkal dry brush technikával adtam egy kis fényt az alapnak, és itt már nem volt megállás, muszáj voltam aranyszínű pelyhekkel még tuningolni, éreztem, hogy az Essence álomszép toppere jól fog mutatni a villámok hátterében. A villámokat ezt követően csontszáraz matt fedőlakkra, festőzselével festettem. Hajszálvékony, szabálytalan vonalakkal elektromos kisüléseket imitáltam, menet közben árnyékolva, hogy életszerűbb legyen.


Lenyűgözőnek találom a villámlás fény és hangjelenségét, bámulatos, milyen pici porszemek vagyunk a természet erőinek viharában.

























Felhasznált körömlakkok

Avon Nailwear Pro+ - midnight green (mohazöld)
Brigitta (saját keverés)
Vollare Da Vinci – 244 (gyöngyház napsárga)
Essence Nail Art Special Effect Topper – 08 night in vegas
Rival De Loop Young Matt Top Coat

China Glaze Everglaze Active Top Coat


Egyebek

Crystal Nails Art Gel - Yellow, White



10 megjegyzés:

  1. Fantasztikus lett *-* Imádom. Szinte a fülemben hallom a csapkodó villámok hangját.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy ennyire tetszik! :)
      Én magam is meglepődtem, mennyire ütős lett a villámok hátterében a vörös-arany-pelyhes effekt.

      Törlés
  2. Gyönyörű lett. *-* Nagyon ügyes vagy,eszméletlen jók lettek ezek a villámok. Mellesleg tényleg ijesztő belegondolni,hogy mennyire jelentéktelenek vagyunk a természeti erőkkel szemben...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  3. Hihetetlen, milyen csodákat tudsz alkotni körömlakkal! :)
    Nagyon tetszik! A természet erői egyrészt lenyűgözőek, másrészt pedig kissé ijesztőek is számomra, épp a fent leírtak miatt.
    A villámokhoz egyébként mostanában nagyon vonzódom: amennyire féltem az utánuk következő mennydörgéstől gyerekkoromban, úgy vonzanak a nyári viharok idején minsig máshol felbukkanó, más formát mutató villámcsapások.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú a robajt követő csattanástól én is mindig féltem gyerekkoromban, és bevallom, ha váratlanul ér, még most is összerezzenek, nem beszélve a macskáimról, akik viharos időben csak úgy robognak fölfelé a kerti létrán át, és biztos menedéket keresnek a lakásban, ahol órákon át lapulnak mozdulatlanul.

      Ürülök, hogy tetszik a mani, mostanában mindent pelyhes alapon képzelek el, a látvány térbelisége miatt, de a hétköznapi manikűrjeimben is komoly szerepet kapnak ezek a topperek, kézen világos, lábon sötét lakkal kombinálva. Ez az Essence night in vegas az egyik kedvencem, ha elfogy, gyászmisét fontolgatok érte tartani! :)

      Törlés
  4. A szuperhőssel nem nagyon vagyok képben, de a mani csodálatos, imádom ezt a színvilágot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Picikét szégyellem, de bizony én már kiöregedtem ezekből a szuperhősökből, flash-ről azt se tudtam, eszik-e vagy isszák, tényleg annyit gondoltam róla, hogy piros+villám. :D
      Ugyanakkor VÉGRE készíthettem egy villámmintás manikűrt, az imádott vöröspelyhes alapon! :)

      Én is nagyon kedvelem ezt a színvilágot, izgalmas, energikus, olykor szexi, olykor fejedelmi, és van, amikor mélyről fakadó bánat kifejezésére is alkalmas.

      Törlés
  5. Szerintem nem lennék képes ilyen manit gyártani. Ügyes vagy. :) Hogy árnyékoltad a villámokat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, dehogynem, csodás szabadkézi díszítéseket produkálsz, ráadásul akrillal is, ami komoly.
      Festőzselével úgy árnyékolok, hogy meghúzom a vékony ciromszerű vonalat, majd még köttetés előtt, tisztára törölt ecsettel picit belenyúlok oldalról és kifelé mosom a színt. Ennél a zselénél nem kell aggódni, nem folynak össze a színek, korlátlan ideig működik a festék, javíthatunk, szemben az akrillal. Amikor minden körömmel végeztem, akkor köttettem.

      Köszönöm a dicséretet :)

      Törlés